Ezwan Rohman

@djthummpx

A box is just a box without one's passion - Ezwan Rohman CAJON Cajonport Rebel8 Latinpercussion drumbox kickport
Keep calm and play your cajon CAJON Drumbox Buskers Busking latinpercussion cymbals zildjian obey nixon rundmc terbang genjibuskers
I am a muslim , I am Malaysian , and I am a Palestinian too . SaveGaza Pray4gaza Israhell Anti -zionist humanrights humanity
Boleh je jadi host , orang je yang tak berani nak bubuh aku :p
Kotak legend . 2 tahun 3 bulan kena pukul , dah banyak dan masih berjasa walaupun mula nak uzur . CAJON Drumbox Latinpercussion Shure sm57beta alhijrah cajonport kickport genjibuskers
Sudin , Ramli and Ajis in close persona enactment of Bujang Lapok ..
Selamat menyambut aidilfitri dari kami Genjibuskers dan Wak Doyok kepada anda semua !!
Nasihat utk diri sendiri kalau tiba2 tekanan / bad mood ...
Kawan mengumpat baru , satu hari tak potpet sama2 tak sah hahaha !
Because PUSSY .. fuck you then . Busking Buskers Drums Ashton  pray4gaza
Couldn't afford a GoPro , so downloaded the app and used my friend's .. Vscocam VSCO Gopro Genjibuskers
Lupa tah nama studio aku pegi ni .. sewa mahal tapi puas hati ! Pearl Zildjian Sabian Drums
I would like to honor Dr. Steve Gadd as my own greatest Drummer in the world for influencing me on Drums and CAJON . Full respect !
After show , Final Argentina vs. Germany Dataran Merdeka KL ..
Lama sudah tak menembak .. Nikon D600 Sb700
My all-time king of groove , Dr Steve Gadd
Purist plays Fender Throwback Fender Presicionbass Busking buskers
Aku sorang jelah yang tau camne nak " LIKE A BOSS "
Woot Woot ! Tengok sikit sape followback aku ... Oldfriend
Bila lah nak dapat endorsement ni , Cajon dah rabak dah . CAJON Drumbox Latinpercussion Busking buskers genjibuskers djembe
Ada bisa ke takde , aku tetap nak pegang .. ( yang ini ada wehh )
Pokerface .. CAJON Drumbox Busking Buskers latinpercussion aspire zildjian cymbals genjibuskers
3 hari busy , 7 jam rest , mata rabak . Selfie tetap selfie . New hair . Salun murah .
Babai kelantan .. hello new hair !
Rahsia kekal bertenaga ? Starbucks + redbull + rokok double dose .. jangan macam sebelah hahaha !
Like A Boss .. Vans rabak bikin foul
Most photogenic bellboy ( konon abiss )
Pantang selfie -_-
Throwback 2011 dengan @aireenshazlin .. zaman dia sekolah lagi hahahaha !
Throwback 2012 . Zaman jahiliah dengan Sems Tria ..
Throwback late 2009 . Before I even know what's BUSK means . Once I had a Squier Telecaster with Rotosound strings on it . It was nice to play brit rock on a single coil pickups . Ahh the good ol' memories , when independent garage bands were once a phenomena .
Throwback 2010 . I was a trendsetter when money wasn't a problem back then . Joho  Wheniwasyoung JOHOBARU lokalah
'Nuff said .
Genjibusker Genjibuskers
Tiba2 benda mistik berlaku depan mata , signboard ke alam ghaib terpampang tak disangka .. sumber inspirasi AC/DC kot dulu2 HighwayToHell ACDC Vans
Before all of this digital sound productions and loop samplings ( that creates EDM today ) , let's not forget the original , raw instumented , fuly analog recorded , highly creative masterpiece of the 90's that we call it FUNK . I just fuckin love this guy / band . Jamiroquai Funk Edm Throwback albumcover
Bila kamera dah ditala , memang sempat je nak posing Tama Drums Busking Busker
Genjibusker Genjibuskers @kolaremas
Pesta malam minggu + cuti sekolah + orang baru gaji .. Nofilter Genjibusker CAJON Busking busker djembe
Spending quality time with @illysrikandi after watching Maleficient ..
Sangat hensem bass tu bila aku yang main emmmmm emmmmmmm ... Genjibuskers
Ketiak banjir pun muka ada sunyum jugak Belia Genjibuskers Jomheboh TV3 mhi putrajaya panas ketiakmacampaipair
Metalheads will always be metalheads ... 666 Satan Nzgarden Lepak
Moh le makan pengat deroyan ! Uptowndanaukota Genjibuskers Lepak
Downtown Cheras Shisha Genjibuskers Lepak
MYSAF Teluk Cempedak Genjibuskers
So much win ! Hello Sunday :)
Semalam punya cerita Genjibuskers
Untuk mereka yang suka promote produk kat gambar orang . Bising je notification semak haram ! Kang silent phone , urgent calls tak dengar !
Early dinner tadi. Steak berjus yumm yumm ! Foodporn Steak