Album

Shaklee

Sebelum tido,pekena GLA dulu sebiji. Sikit punya kecik, xda la payah mana nak telan,ada juga kata susah. Hik3. Kalau da payah makan ubt, banyak aja alasan nya ye. Awk terr,sila terasa. Jadi, sepanjang pengambilan, badan rasa lain, and sgt sgt membantu dlm membetulkan hormon khususnya wanita. Hello hello, tak le explain pjg.. Tapi bila umur dah 20 above, mai pikir la soal kena jaga kesihatan luar dan dalam. Betol betol?? Kekadang,duk rasa dah makan cukup sayur,buah, tapi sebenarnya haremmm.. Syok sendiri. Setahun bpe kali tah pg check body ?? Ceewah, renung2kan dan selamat beramal. Saya doakan shbt2 semua sihat2 dan dpt beribadah dgn cergas. InsyaAllah. Amin. Shaklee UUM Trialpack
Bertindak sebagai ajen toksik! PMS best remedy!! (best menstrual period) Masalah keputihan yg sgt sgt membantu! Permulaan bsama sarapan utk hari yg BERTENAGA dan CERIA!! Set kulit berseri & cantik! SAYA SUDAH CUBA.. Badan terasa ringan dan sihat! ;) Shaklee Trialpack Bestpromotion
alhamdulilah.. energy sustain to the max... mcm biasa,pagi nii ambik b-compleks dan vita-c... kemahh kemingg positif plus plus.. peace yo!! :) Shaklee Trialpack Promo
Express gratitude to my mom..thanksss!!! Walaweyh,terkezutt,kata nak kirim supplement ja? Ni da lbey,kui3,,,, macam xmo bg blik ja...:p Shaklee Foodporn Dpp Proton sharelah finaltogo exammood uum
my new dietary supplement Shaklee Diet Nakkurus
Sesiapa ada amek shaklee atau apa2 pil harian,xdak bekas? Saya da yang kecik2 nie.. Berminat habaq mai..kekeke Shaklee Trialpack UUM
OmegaGuard Shaklee utk kesihatan saya dan encik suami. Hehe
end of photo grid